wtorek, 27 marca 2012

Placki ziemniaczane z gulaszem

Jak już czytałyście (jeśli ktoś to w ogóle czyta) mam problem z kurczakiem, zatem dziś gulasz na mięsku wieprzowym :)

Na placki potrzeba:

ziemniaki (ja dałam ok. 8 dużych),
pół cebuli,
4 łyżki mąki,
jajko,
ok. pół łyżki soli.

Gulasz:

mięso wieprzowe (ilość wg uznania),
cebula,
marchew,
pół papryki,
sos do gulaszu knorr

Ścieramy ziemniaki i cebulę na najdrobniejszych oczkach tarki. Na szczęście moja przyszła teściowa posiada super urządzenie mielące ziemniaki więc mi zajęła to dosłownie 3 sekundy. Do startych ziemniaczków dodajemy mąkę, sól i jajko. Mieszamy. Smażymy na patelni aż się zarumienią.

 


Na patelni dusimy mięso pokrojone w kostkę. Gdy zetnie nam się białko dodajemy pokrojoną cebulę, paprykę i marchew. Kostka również według waszego uznania. Całość co jakiś czas należy przemieszać. Dusimy ok 30 minut.

W szklance mieszamy sos Knorra w wodzie i odstawiamy. Po 10 minutach dodajemy do patelni i dusimy przez ok. 1-1,5 godziny. Nie zapomnijcie przemieszać od czasu do czasu.



Gdy placuszki są już usmażone i gulasz gotowy serwujemy :)
Można podawać z surówkami. 
Moja zapożyczona od teściowej :)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

namiętność.....

Co pobudza Cię do działania? Pomyśl, zastanów się chwil kilka. Namiętności rzucają nas na kolana. Namiętności odrywają od rzeczywistości. Sens życia nadawany jest przez chwile uniesienia, którym dajemy się ponieść. Przenieś się ze mną w tę ekstazę. Choć sama czuję się tu idealnie.