sobota, 24 marca 2012

Muffinki z płynną czekoladą i wiśniami

Przygotowując się do robienia muffinków dla Dzieciaczka, testowałam dziś smak :)
Wpadłam na pomysł żeby zrobić czekoladowe muffinki z wiśniami :)
Wyszło rewelacyjnie.

Składniki:
2 całe jajka,
2 żółtka,
100 g gorzkiej czekolady,
120 g cukru pudru,
100 g masła,
100 g mąki szymanowskiej,
wiśnie (ja dałam z soku mamy, ale następnym razem kupię kandyzowane)
wiórki kokosowe,
czekolada mleczna

Masło z czekoladą gorzką rozpuszczamy albo w kąpieli wodnej, albo zwyczajnie na ogniu. Jajka ubijamy z cukrem na gładką masę. Do jajek dodajemy ostudzoną czekoladę, powoli , aby jajka się nie ścięły, po wymieszaniu mokrych składników, dodajemy mąkę.

Do foremki na muffinki wkładamy papilotki. Nalewamy łyżkę masy, wrzucamy kawałek mlecznej czekolady, 1-2 wiśnie, zalewamy masą.

Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 160 st. na 12 minut. 



Mam nadzieję, że się podoba :)
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

namiętność.....

Co pobudza Cię do działania? Pomyśl, zastanów się chwil kilka. Namiętności rzucają nas na kolana. Namiętności odrywają od rzeczywistości. Sens życia nadawany jest przez chwile uniesienia, którym dajemy się ponieść. Przenieś się ze mną w tę ekstazę. Choć sama czuję się tu idealnie.